OTWARCIE 2019

>

WYNAJEM POWIERZCHNI

+48 (22) 653 46 20

www.boig.pl

boig

LPP stawia na Pomerania Outlet

Styczeń 25, 2019

LPP stawia na Pomerania Outlet

Komercjalizacja Pomerania Outlet nabiera tempa. Obiekt, który powstaje w ramach przekształcenia istniejącej Galerii Rumia, zachowuje dotychczasowych najemców z Grupy LPP: Reserved, Cropp, House i Mohito.

Blue Ocean Investment Group sfinalizowała porozumienie z LPP dotyczące ponad 2 tys. mkw. powierzchni handlowej w centrum Pomerania Outlet. Salony Grupy LPP, związanej z Galerią Rumia od 10 lat, znajdą się w zmodernizowanym obiekcie wpisując się w jego nową, wyprzedażową formułę.

Projekt przeobrażenia dotychczasowej Galerii Rumia w ponadregionalny i nowoczesny obiekt Pomerania Outlet pojawił się w II kwartale 2018 roku. Od tego czasu rozpoczął się dynamiczny proces przekładania wizji na konkretne plany i działania inwestora, zarządcy oraz odpowiedzialnej za komercjalizację obiektu grupy BOIG Property Consulting. We wrześniu tego samego roku ruszyły prace związane z kwestiami formalnymi, a już w grudniu sfinalizowana została pierwsza z umów otwierających nową odsłonę projektu. Umowa z Grupą LPP stanowi istotny element realizacji strategii modernizowanego obiektu i potwierdzenie jego potencjału.

Odkąd podjęliśmy wspólnie z DNB Assets Holdco decyzję o rozpoczęciu modernizacji obiektu, trwały bardzo intensywne prace nad zbudowaniem nowej struktury najmu, ale od początku wiedzieliśmy, że nie może tu zabraknąć marek z portfolio LPP. Decyzja Grupy LPP jest dla nas bardzo ważna, potwierdza, że ten model, który przyjęliśmy jest atrakcyjny dla największych graczy na rynku, ale też rozpoczyna najintensywniejszy czas pracy nad rekomercjalizacją obiektu. Nowy rok zaczynamy z dużą energią i już za chwilę będziemy mogli pochwalić się kolejnymi podpisanymi umowami i zmianami jakościowymi, które z Galerii Rumia stworzą nowoczesny obiekt Pomerania Outlet – mówi Radosław Gadomski, Commercial Director w The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

 



Lipiec 16, 2018

Na Pomorzu powstanie nowy outlet

Na wrześniowych targach Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference zaprezentowany zostanie nowy projekt na pomorskiej mapie handlowej – Pomerania Outlet.

– Trójmiejski rynek jest nasycony tradycyjnymi formatami centrów handlowych. Analizując dokładnie sytuację, wspólnie z inwestorem, doszliśmy do wniosku, że tym co jest potrzebne i sprawdzi się w regionie jest centrum outletowe. Jedyny obiekt tego typu na Pomorzu jest oddalony aż o 40 km i ponad 40 minut drogi od naszego projektu. W Pomeranii idziemy jednak jeszcze o krok dalej i łączymy funkcję centrum wyprzedażowego ze sklepami typu convenience – umożliwiającymi codzienne wygodne zakupy oraz rozbudowaną ofertą rozrywkową i gastronomiczną – mówi Radosław Gadomski, Commercial Director w The Blue Ocean Investment Group.

Województwo pomorskie zamieszkuje 2,4 mln mieszkańców, a co roku odwiedza je aż 9 mln turystów. Pod koniec 2019 r. wszyscy udający się nad Bałtyk będą mogli zrobić zakupy w Pomerania Outlet. Nowy outlet powstaje w ramach rewitalizacji istniejącej Galerii Rumia. Obiekt położony jest w sercu 50-tysięcznej Rumii, przy głównej drodze prowadzącej z Trójmiasta nad polskie morze, blisko stacji SKM oraz przystanków autobusowych komunikacji trójmiejskiej. Na ponad 16, 7 tys. mkw. znajdzie się 80 lokali handlowo – usługowych. Do dyspozycji klientów będzie także parking z miejscami dla 460 samochodów. Inwestycja realizowana jest przez DNB Assets Holdco Sp. z.o.o. Za komercjalizację odpowiada wiodący specjalista w zakresie rynku outletowego w Polsce spółka The Blue Ocean Investment Group.

Otwarcie Pomerania Outlet w IV kwartale 2019 r.

W ramach procesu rewitalizacji zmieniona zostanie architektura obiektu, nastąpią również zmiany wśród najemców. Istniejąca oferta sklepów typu convenience z lokalami m.in. Biedronka, Empik, Jysk, Rossmann, Pepco i KiK zostanie uzupełniona i dostosowana do trendów rynkowych i oczekiwań konsumentów oraz poszerzona o salony innych rozpoznawalnych marek funkcjonujących już na polskim rynku, a także nowych dopiero wkraczających do Polski sieci handlowych.

Część outletowa oparta zostanie na reorganizacji salonów części obecnych najemców oraz wprowadzeniu nowych, polskich i światowych marek modowych oraz sportowych.

W centrum znajdzie się również rozbudowana oferta rozrywkowa na czele z istniejącym pięciosalowym Multikinem i klubem fitness Calypso. Poszerzona zostanie także oferta gastronomiczna.

– Projekt spotyka się z dobrym przyjęciem wśród potencjalnych najemców, którzy widzą potrzebę powstania kolejnego centrum outletowego w tej części kraju. Wierzę, że po zakończeniu procesu rewitalizacji będzie on równie pozytywnie przyjęty wśród konsumentów – mówi Izabella Wiszniewska – Oraczewska, członek zarządu DNB Assets Holdco Sp. z.o.o.

Otwarcie obiektu w nowej odsłonie zaplanowane jest na IV kwartał 2019 r.

Pomerania Outlet zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.