OTWARCIE 2019

>

WYNAJEM POWIERZCHNI

+48 (22) 653 46 20

www.boig.pl

boig

Pomerania Outlet – nowe życie Galerii Rumia

Sierpień 16, 2018

Pomerania Outlet - nowe życie Galerii Rumia

Przemiany gospodarcze, rosnąca konkurencja oraz wzrost poziomu życia konsumentów i pogoń za nowymi doświadczeniami to czynniki, które napędzają rozwój rynku centrów handlowych. Walkę o klienta wygrywają te obiekty, które nadążają za zmianami, rozwijają się i są w stanie zaoferować konsumentom wrażenia na miarę ich oczekiwań.

Rewitalizacje i modernizacje starszych obiektów są obecnie jednym z dominujących trendów na rynku. Pojawia się coraz więcej projektów typu mixed-use, łączących tradycyjny handel z ofertą gastronomiczną i rekreacyjną. Dla obiektów chcących rywalizować na konkurencyjnym rynku nie bez znaczenia jest także utrzymanie zainteresowania konsumentów poprzez atrakcyjną ofertę cenową. Zakupy w popularnych sieciówkach to oferta skierowana głównie do młodszego pokolenia, klientom poszukującym produktów premium tradycyjne centra handlowe mają do zaproponowania znacznie mniej, za to za zdecydowanie więcej. Tymczasem w dobie e-handlu konsumenci mogą z łatwością porównać oferty i wybrać najdogodniejszą dla siebie opcję zakupów bez konieczności płacenia pełnej ceny.

Tym co wciąż skutecznie przyciąga klientów do sklepów stacjonarnych jest model rabatowy centrów wyprzedażowych.

W przypadku centrów handlowych, których formuła przestała się sprawdzać na obecnym rynku, warto rozważyć jej przemodelowanie. Przy tak znacznym nasyceniu rynku tradycyjnymi obiektami konieczne jest znalezienie takiego rozwiązania, które wyróżni obiekt i pozwoli utrzymać zainteresowanie klientów. W epoce łatwej dostępności produktów i wysokich rabatów kluczem do sukcesu może być stworzenie obiektu mixed-use, łączącego rozbudowane funkcje convenience i entertainment z ofertą wyprzedażową, opartą na markach premiummówi Radosław Gadomski, Commercial Director w The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

Rozwiązanie łączące ofertę regularnych sklepów i ich odpowiedników z wyższego segmentu w outletowych cenach zaspokaja potrzeby różnych grup klientów. Nowoczesne centrum handlowe to jednak nie tylko miejsce zakupów. Handel jest ważną jego częścią, ale klienci szukają tu także kawiarni, restauracji, kina, klubu fitness czy miejsca zabaw dla dzieci. Czynnik społeczny odgrywa w centrach handlowych coraz ważniejszą rolę, a dzięki funkcjom uzupełniającym ofertę handlową obiekt ma szansę stać się nie tylko miejscem zakupów, ale także atrakcyjną przestrzenią publiczną, miejscem spotkań, odpoczynku i spędzania wolnego czasu dla rodzin z dziećmi, czy głodnych nowych doświadczeń millenialsów.

Taki obiekt już wkrótce pojawi się w Rumi. W ramach modernizacji Galerii Rumia powstanie nowoczesne centrum wyprzedażowe Pomerania Outlet z rozbudowaną ofertą gastronomiczną i rozrywkową. Obiekt zostanie zrekomercjalizowany i podzielony na trzy strefy. Przede wszystkim pojawi się nowa część z unikalną ofertą outletową, planujemy także znaczną rozbudowę oferty gastronomicznej i rozrywkowej, w tym strefy zabaw dla dzieci, oraz poszerzenie i dostosowanie formatów sklepów w strefie convenience. Chcemy, aby Pomerania Outlet stał się przestrzenią oferującą różnorodność doświadczeń nie tylko dla lokalnej społeczności, ale także całego regionudodaje Radosław Gadomski.



Realizacja : AUCH